Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
FAQ (Veelgestelde vragen)
01. Welk assortiment verkopen jullie?
02. Ik heb een vraag over een artikel.
03. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
04. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
05. Wat zijn de betaalmethodes?
06. Wat kan ik met een account op jullie website?
07. Hoe log ik in?
08. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
09. Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt
10. Ik ben mijn wachtwoord vergeten
11. Kan ik ook zonder een account een bestelling plaatsen?
12. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
13. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
14. Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?
15. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
16. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
17. Wat zijn de verzendkosten?
18. Hoe kan ik retourneren?
19. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
20. Waar kan ik terecht met mijn vragen, meningen en ideeën?
21. Wanneer komen er nieuw producten in de shop?
22. I live outside the netherlands and want to place an order. Is that possible?
01. WELK ASSORTIMENT VERKOPEN JULLIE?
Ons assortiment bestaat uit producten van verschillende merken en het huismerk Que Fem.
02. IK HEB EEN VRAAG OVER EEN ARTIKEL.
Wij beantwoorden graag jouw vragen over artikelen, neem gerust contact met ons op via het contactformulier op de site.
03. HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens leg je het artikel met een muisklik in je winkelmand. Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Je ziet een overzicht van de bestelling waarin je desgewenst nog dingen kunt wijzigen. Je hebt geen account nodig om te bestellen maar dit maakt het bestellen wel eenvoudiger.
04. HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS DOORGEKOMEN?
Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn dan is de verzending van de bestelling niet correct verlopen of is er een verkeerd e-mailadres ingevuld. Controleer ook je spambox. Bij twijfel kun je het contactformulier op de site invullen.
05. WAT ZIJN DE BETAALMETHODES?
In Nederland kun je betalen met IDEAL, direct betalen in je vertrouwde bankomgeving via je eigen bank.
In België kun je betalen betalen via Bancontact/Mister Cash
06. WAT KAN IK MET EEN ACCOUNT OP JULLIE WEBSITE?
Als je bent ingelogd kan je het volgende doen: – Makkelijker afrekenen bij het online shoppen – De status bekijken van je bestellingen – Eerdere bestellingen bekijken – De informatie op je account aanpassen – Je wachtwoord veranderen – Andere bezorgadressen opslaan (voor het versturen naar verschillende familieleden en vrienden!)
Om in te loggen tijdens een bezoek aan onze Online Store kan je simpelweg klikken op 'Inloggen' bovenaan iedere pagina op onze site, en vul hier dan vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in.
08. HOE KAN IK MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS WIJZIGEN?
Als je inlogt met je account kan je gemakkelijk je persoonlijke gegevens wijzigen.
09. IK BEN MIJN GEBRUIKERSNAAM KWIJT.
Je gebruikersnaam is het email adres waarmee je je account geregistreerd hebt.
10. IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je dit opvragen door bij het inloggen op de link “wachtwoord vergeten” te klikken. Vervolgens vul je je e-mailadres in en ontvang je een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.
11. KAN IK OOK ZONDER EEN ACCOUNT EEN BESTELLING PLAATSEN?
Dit is ook mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling alsnog een account aanmaken om o.a. de status van je order te kunnen bekijken.
12. WAT GEBEURT ER MET MIJN GEGEVENS?
Wij verstrekken geen persoonsgegevens aan derden. Voor meer informatie raadpleeg ons Privacy- en cookiebeleid.
13. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
We streven ernaar om je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Voor bestellingen die handgemaakte broekjes van Que Fem bevatten zit een levertijd van maximaal werkdagen 8 dagen. Heb je naast de Que Fem broekjes nog andere bestellingen geplaatst worden deze tegelijkertijd verzonden.
14. IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING TE VOLGEN?
Wij werken met PostNL en je ontvangt per mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace nummer waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
15. WAT GEBEURT ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?
Als je de eerste keer niet thuis bent zal PostNL het pakket proberen bij de buren aan te bieden. Lukt dit niet zal PostNL het de volgende dag nogmaals bij je aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.
16. KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?
Je kan er ook voor kiezen om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als je de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op je werk wilt laten afleveren.
17. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
We verzenden onze pakketten via PostNL en vragen hier binnen Nederland €3,95 voor. Plaats je binnen Nederland een bestelling voor meer dan €50, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor Belgische klanten zijn onze verzendkosten altijd €13.
Ben je niet tevreden over een besteld product? Dat is jammer, maar het is geen probleem om je product terug te sturen. Je kan het product binnen 14 dagen retourneren. Vul het retourformulier in op de site. (kopje bestellingen en retourneren) Hierin vermeld je bankrekeningnummer en je ordernummer zodat we het bedrag terug kunnen storen na ontvangst van de retourzending.
Voorwaarden voor retourneren:
- Het product dient onbeschadigd en in originale verpakking retour gestuurd te worden
- Verzendkosten zijn voor eigen rekening
We zouden het prettig vinden als je tevens de reden van het retourneren wil vermelden. Dit is uiteraard niet verplicht. Wanneer we je product in goede staat retour hebben ontvangen, wordt het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort.
19. ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET RETOURNEREN VAN MIJN BESTELLING?
Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
20. WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN VRAGEN, MENINGEN EN IDEEËN?
Je kunt contact opnemen via het kopje ' neem contact met ons op.
21. WANNEER KOMEN ER NIEUW PRODUCTEN IN DE SHOP?
We zijn continu bezig met het ontdekken van leuke verkopers via instagram. Zodra er nieuwe producten zijn zijn deze te vinden onder het kopje NIEUW!.
22. I LIVE OUTSIDE THE NETHERLANDS AND WANT TO PLACE AN ORDER. IS THAT POSSIBLE?
Unfortunately not, sorry. We only be deliver to the Netherlands & Belgium.